20 Temmuz 2013 Cumartesi

Elektro koter ile ben aldırma


                Bir ben tedavisinde benin çeşidinden boyutuna kadar birçok konu etkilidir. Bir benin boyutu değiştikçe tedavi biçimi de değişir. Çünkü her beni yakmak ve ya frekanslar ile yok etmek çok mantıklı değildir. Genellikle ben tedavisinde benin renginden boyutuna ve vücut ile bağlantısına kadar birçok konuya bakılır. Genel olarak beni vücut renginde olan ve boyut olarak küçük olan benleri aldırma da Eletro koter ile ben aldırma yöntemi çok fazla kullanılır. Bu yöntem sayesinde genellikle insanlar hem çok sağlıklı bir ben aldırır hem de tekrar çıkma ihtimali azalır.    

                Bir benin tekrar çıkıp çıkmayacağını belirleyen şeyde yine tedavi yönteminin kendisidir. Eğer doğru ve yerinde bir tedavi uygulanır ise o bende çok fazla geri dönüş olmaz. Ancak benler doğuştan vücudun bir parçası olduğundan aynı bir damar kadar önemlidir. Bu nedenle genellikle küçük olan benlerinde tedavisinde elektro koter ile ben tedavisi yöntemi çok fazla kullanılır.

               Elektro koter ile ben aldırma işlemi genellikle tek seansta kolaylıkla halledilir. Ancak bazen benin kritiğine göre bu seansların sayısı da arta bilir. Ancak ne kadar artarsa artsın % 90 bir ben tedavisi genellikle 2. Bir seansta biter ve tedavi olan kişide beninden kurtulur. Ancak tabi ki seans sayısını benin bulunduğu yerin önemi de büyük ölçüde belirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder